Kaune duris atvėrė naujos koncepcijos vaistinė „Camelia“

Sveikatos klubas Naudingi straipsniai Kaune duris atvėrė naujos koncepcijos vaistinė „Camelia“

Laikas, kai vaistinėse būdavo parduodami tik vaistiniai preparatai, maisto papildai ar vitaminai – jau praeitis. Šiandien vis dažniau žmonės čia užsuka norėdami įsigyti grožio puoselėjimo priemonių. Mažų kainų vaistinių tinklas „Camelia“ Kaune, Šiaurės pr. 8D atidarė naujos koncepcijos vaistinę, kurios išskirtinumas – itin platus grožio prekių asortimentas.

Renginys sudomino ir žinomas kaunietes. Atidarymo šventėje apsilankė ir grožio tendencijomis domėjosi šokėja Eglė Straleckaitė-Daugėlė, dainininkės Nijolė Pareigytė-Rukaitienė ir Goda Alijeva, o visažistė Oksana Pikul-Jasaitienė, TV laidų vedėja Živilė Vaškytė-Lubienė ir radijo laidų vedėja Livija Gradauskienė ne tik apsilankė renginyje, bet ir dalijosi mintimis apie išorinio ir vidinio moters grožio sintezę.

„Sulaukėme didelio pirkėjų susidomėjimo dekoratyvine kosmetika, parfumerija – tais prekiniais ženklais, kuriuos į rinką įsivedėme praėjusių metų pabaigoje. Atsižvelgiant į gerus atsiliepimus, nusprendėme pasiūlyti dar didesnį grožio prekių asortimentą. Jei visas grožio puoselėjimui skirtas priemones, esančias šioje vaistinėje, sustatytume į vieną eilę, tai susidarytų daugiau nei 4 kilometrų eilė“, – sako vaistinių tinklo generalinė direktorė Aušra Budrikienė.

Kaune atidaryta vaistinė bus didžiausia „Camelia“ tinklo vaistinė, kurios plotas siekia 200 kv. metrų. Čia bus galima įsigyti daugiau nei 4000 įvairiausių grožio priemonių, bus prekiaujama daugiau nei 100 prekinių ženklų priemonėmis.

Kai kuriais pripažintais prekiniais ženklais, tokiais, kaip, pavyzdžiui, „Ingrid“, „PFC“, Mincer Pharma“ „Wibo“, „Pierre Rene“ bus prekiaujama išskirtinai tik „Camelia“ vaistinėse.

Naujos koncepcijos vaistinės atidarymo renginio metu buvo ne tik išbandomos įvairios grožio priemonės, teikiamos grožio paslaugos, bet ir vyko moteriška diskusija apie išorinio ir vidinio grožio sintezę, šiuolaikinės moters vaidmenis visuomenėje, kurią vedė radijo laidų vedėja Livija Gradauskienė. Ji atkreipė dėmesį į tai, kad Lietuvos moterys – labai gražios ir pastaruoju metu stengiasi skirti dėmesio sau, o ne tik kitiems. „Anksčiau moterims labiausiai rūpėjo vaikai, darbai, daržai, ūkis... viskas, išskyrus jas pačias. Džiugu, kad tai keičiasi, nes tai lemia moters nuotaiką, pasitikėjimą savimi. Kuo šeimos moters nuotaika yra geresnė, tuo visai šeimai yra geriau. Juk net yra sakoma, kad laiminga moteris – laimingas gyvenimas“, – pastebi L. Gradauskienė.

Naujos koncepcijos vaistinėse grožio klausimais konsultuos patyrę grožio konsultantai, kurių mokymams vaistinių tinklas skyrė daug dėmesio ir investicijų. Konsultantai galės padėti tiek odos priežiūros, tiek ir kokybiško makiažo klausimais, padės išsirinkti tinkamas dekoratyvinės kosmetikos priemones. „Camelia“ vaistinių tinklas per šiuos metus planuoja atidaryti per penkiasdešimt naujos koncepcijos vaistinių visoje Lietuvoje.