Visuomenės nuomonė: geriausią reputaciją Lietuvoje turinti įmonė – „Camelia“

Sveikatos klubas Naudingi straipsniai Visuomenės nuomonė: geriausią reputaciją Lietuvoje turinti įmonė – „Camelia“

Nuomonių lyderiai ir sprendimų priėmėjai geriausiai vertina šalyje veikiančių informacinių technologijų įmonių ir paslaugų centrų, o šalies visuomenė – vaistinių ir mažmeninės prekybos tinklų reputaciją.

Šiemet renkant 15 įmonių, turinčių geriausią reputaciją tarp šalies gyventojų, pirmą kartą į pirmą  vietą pakilo mažų kainų vaistinių tinklas „Camelia“. Praėjusiais metais ši bendrovė buvo penktoje vietoje. 

Toks visuomenės požiūris paaiškėjo balandžio-birželio mėnesiais atlikus Verslo reputacijos indekso tyrimą, kurį inicijuoja asociacija „Investuotojų forumas“, tyrimų bendrovė „Socialinės informacijos centras“ ir viešųjų ryšių agentūra „Fabula Hill + Knowlton Strategies“. Šiemet jau trečią kartą buvo vertinamas plačiosios visuomenės, nuomonių lyderių ir sprendimų priėmėjų požiūris į Lietuvoje veikiančių bendrovių reputaciją.

„Toks didelis šuolis į viršų reputacijos reitingų lentelėje ir visuomenės išreikštas pasitikėjimas džiugina visus įmonės darbuotojus. Tai yra puikiausias jų kasdienio darbo įvertinimas. Be to, tai  puikiausias įrodymas, kad verslas ir įmonės veikla juda teisinga kryptimi. Ypač malonu, kad „Camelia“, kaip geriausią reputaciją turinčią įmonę, tyrimo metu įvardijo visuomenė t. y. mūsų pacientai, kuriems mes dirbame ir kurie mums yra patys svarbiausi“, – sako Aušra Budrikienė, mažų kainų vaistinių tinklo „Camelia“ generalinė direktorė.

Ji įsitikinusi, kad toks kilimas reputacijos reitinge turi priežastis: tai vaistinių tinklo vykdoma nuosekli mažų kainų politika ir siekis užtikrinti pirkėjams mažiausią kainą visuose prekių segmentuose (tiek vaistų, tiek maisto papildų, tiek grožio prekių) ir nuolatos plečiamas produktų, o ypač grožio prekių, asortimentas.

„Mes ir patys nuolatos kartu bendrove „Spinter tyrimai“ atliekame visuomenės nuomonės tyrimus. Analizuojant paskutinio tyrimo rezultatus pastebėjome, kad net pusė apklaustųjų suvokia „Camelia“ kaip vaistinių tinklą, galintį pasiūlyti mažiausias kainas. Tai mums svarbu, nes tai yra ilgametis siekis ir strateginė bendrovės kryptis. Džiugina ir tai, kad daugėja žmonių, kurie vaistinių tinklą „Camelia“ vertina labai teigiamai ir yra linkę rekomenduoti jį kitiems žmonės“, – teigia A. Budrikienė. 

Vasario mėnesį „Camelia“ užsakymu atliktas vaistinių žinomumo, pasirinkimo, vertinimo, bei vartotojiškos elgsenos tyrimas parodė, kad net 64 proc. apklaustų respondentų vaistinių tinklą „Camelia“ vertina labai teigiamai ir skyrė aukščiausią 5 balų įvertinimą. Net 94 proc. apklausos dalyvių  ketina „Camelia“ rekomenduoti kitiems.

Atliekant Verslo reputacijos indekso tyrimą buvo siekiama ištirti Lietuvos verslo ir visuomenės lyderių požiūrį į didžiausias šalies bendroves, jų veiklą bei įvertinti įmonių reputaciją bei jos pokytį per metus. Tyrimo metu buvo apklausta 140 sprendimų priėmėjų, 231 nuomonės lyderių ir 1000 šalies gyventojų.